کتاب لحظه های انقلاب

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

کتاب لحظه های انقلاب

کتاب «لحظه‌های انقلاب» اثر زنده‌یاد محمود گلابدره‌‌ای پس از گذشت سه ماه از انتشار به چاپ دوم رسید. این اثر پرفروش‌ترین کتاب انتشارات عصر داستان در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان، «لحظه‌های انقلاب» روایت مستندی از مشاهدات مرحوم گلابدره‌ای از حوادث سال‌های نخست پیروزی انقلاب است و به شیوه‌ای گزارشی جریان انقلاب و درگیری‌ها را از خیایان‌های تهران آن روزگار روایت می‌کند.

کتاب «لحظه‌های انقلاب» پس از گذشته یک دهه از چاپ نخست آن توسط نشر عصر داستان باز نشر شد و در این چاپ برخی موارد که از کتاب نخست حذف شده بود به آن اضافه شد. 

سیمین دانشور در یادداشتی کوتاه بر این اثر نوشته بود: «این کتاب، مستندگونه‌ای‌ است از لحظه‌های اسطوره‌ای انقلاب مردم که نویسنده با تمام گوشت و خون و عصب خود شخصا آزموده، یک نوع ادبیات تجربی است. پیش درآمد ادبیات انقلابی‌ است که در انتظارش بودم.»

«لحظه‌های انقلاب» در قطع وزیری و 452 صفحه با شمارگان سه هزار نسخه و بهای 150 هزارریال توسط نشر عصر داستان وابسته به بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان منتشر شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:لحظه های انقلاب,عصر داستان,,

] [ 13:25 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]